administration
Lad driften køre
På autopilot
Uanset om I er en ny eller veletableret organisation, er der nogle opgaver, der er bedst overladt til andre. Administrations- og driftsopgaver såsom bogholderi, lønninger, udarbejdelse af kvartalregnskaber, udarbejdelse af tekstmateriale til årsrapporter m.m. er typisk tunge og meget tidskrævende.
Ved at overlade opgaven til IC Concept kan I med ro i sindet sikre jer, at jeres organisation driftes på professionel vis, hvorved I i stedet kan koncentrere jer om jeres udvikling og vækst.
IC Concept udarbejder ligeledes jeres årsregnskab, hvor regnskabet opsættes, gennemgåes og revideres af en revisor jf. selskabsloven.
Ved etablering af nyt selskab eller organisation kan IC Concept desuden hjælpe med stiftelsesprocessen, således samtlige lovkrav opfyldes og hurtig opstart sikres.
Det hjælper vi med
Stiftelse
Hjælp til at udarbejde vedtægter, foretage de lovpligtige registreringer og krav, etablering af bankkonto, e-boks m.m.
Bogføring
Hjælp til bogføring, lønninger, fakturering, momsindberetning m.m. samt udarbejdelse af kvartalregnskab.
Årsregnskab
Hjælp til udarbejdelse af årsregnskab jf. selskabsloven samt indberetning til SKAT.